16 Ocak 2015 Cuma

Yenilenen Tamindir.com’un 10. yaşını kutlarım

Bulduğum her fırsatta gönül rahatlığıyla dile getirmişimdir, genç ve dinamik kadrosuyla Türkiye’nin en büyük yazılım indirme sitelerinden biri olan Tamindir.com işini gerçekten çok iyi yapıyor. Kullanıcı odaklı yaklaşımları bir tarafa, biz blog yazarlarının ve sosyal medya kullanıcılarının dilinden de anlıyorlar. Çeşitli vesilelerle bu ekipten bazı arkadaşlarla tanışma ve çalışma fırsatı buldum, yani sahip oldukları enerjinin nereden geldiğini az çok biliyorum diyebilirim.
Geçtiğimiz günlerde 10. yaşını kutlayan Tamindir bir çok blog yazarı gibi bana da yukarıdaki fotoğrafta gördüğünüz hediyeleri gönderdi. Yeni yaşlarıyla birlikte logolarını ve ana renklerini modern, çağa uygun biçimde değiştirmişler. Yeni logonun tam olarak neleri sembolize ettiğini bilmiyorum ancak eskisine kıyasla göze daha hoş geldiğini söyleyebilirim. Kendilerine uğur getirmesini ve hayırlı olmasını diliyorum.
Son olarak, benden duymuş olmayın ama hediyeleri beğendiyseniz Tamindir tam 200 kişiye daha bu setten göndermeyi planlıyor. Konuyla ilgili detaylı bilgilere ulaşmak için şu yazıya bir göz atmak isteyebilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder