31 Mart 2013 Pazar

Akne ve Sivilcelere Kesin Çözümler


Hemen hemen herkesin hayat boyu çözüm aradığı sivilcelere bende uzun süre bir çare aradım. Birçok markanın çeşitli kremleri, köpükleri, toniklerini denedim ve sonuçta hiçbirinin bir yararını göremedim. Bildiğiniz gibi bu tip markaların bakım kürleri birçok kimyasal madde içeriyor ve geçici çözümler sağlasalar bile ilerde başka sorunlara yol açabiliyorlar. Peki bu durumda ne yapmalı?
Ben çözümü doğal karışımlarda buldum. Hem çok etkililer hem de doğal oldukları için önemli bir deformasyona sebep olmuyorlar. Bugün kendi kullandığım basit karışımlardan birkaçını paylaşmak istiyorum.
akne ve sivilce Akne ve Sivilcelere Kesin Çözümler
Bir tatlı kaşığı bal iki üç damla limon ve yarım yemek kaşığı yoğurt ile hazırlayabileceğiniz bu basit karışımı günlük olarak yüzünüze uygulayarak cildinizin hem temizlenmesini hem de yumuşak, pürüzsüz bir görünüme sahip olmasını sağlayabilirsiniz. İlk uygulamadan itibaren etkisini gösteren etkili ve basit bir karışım.
Eğer büyük bir sivilceye uygulayabileceğiniz kesin bir çözüm arıyorsanız, bir eriği sirkeye batırarak sivilce üzerine sürebilirsiniz. Bu kısa sürede sivilcenin kurumasını sağlayacaktır.
Cilt lekeleri ve büyük gözenekleri küçültmeye yarayan ve sivilcelerde de etkili olan bir başka karışım ise haftada bir uygulamayla etkili çözüm alabileceğiniz yoğurt, karbonat ve limon karışımı. Bir yemek kaşığı yoğurdun içine bir çay kaşığından biraz fazla karbonat ve bir kaç damla limonu köpük haline gelene kadar karıştırın ve önceden ılık su ile temizlediğiniz cildinize uygulayıp 15 dakika bekleyin. Limon ve yoğurt siyah nokta ve sivilcelere çözüm olurken karbonat ise cilt lekelerinize ve gözeneklerinize iyi gelecektir.
Son olarak ben doğal yöntemlere güvenmiyorum, kremler daha etkili diyenler için ise bir krem önermek istiyorum. Benim de son zamanlarda kullandığım eczaneden haricen satın alabileceğiniz fiyatı 3.50 kuruş olan Aknefug adlı akne kremi gördüğüm en etkili krem. Günde bir kere temiz ciltte bir saat bekletilen bu krem sivilcelere neredeyse kesin çözüm. Eski ölü derinin atılmasını ve yeni derinin gelmesini sağlıyor. Tek yan etkisi ise cildi çok hassas olan kişilerde görülen yüz derisinin kalkması ve pullanması. Bunun nedeni de daha önce söylediğim gibi ölü derinin atılma süreci tabi ki. Genelde sarışın kişilerde görülen bir yan etki, ben de ise bir yan etki yapmadı.
Evde bu kolay çözümlerle kendi tonik ve köpüklerinizi kendiniz hazırlayabilir daha sağlıklı bir cilde kavuşabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder