5 Ocak 2015 Pazartesi

hocam üyelik onayı

Hocam.com a Üye Olmak ve Üyelik Onayı nın Aşamaları Nelerdir? Nasıl Üye Olunur?

 Hocam.com 
 Hocam'a üye olmak için gerekli şartlarla başlıyayım yazıma müsadelerinizle:
En Büyük Şart Üniversite Okuyo Olmanız.gerisi zaten pekte önemli deqil.Hocam.com un genel amacı Türkiye'deki Üniversite okuyan topluluqu buluşturup bir üniversite sosyal aqı yaratmak ki zaten bunda da Allah var çok başarılı bir şekilde İlerliyo:)
Hocam'ı Okuldan Arkadaşlardan duydum daha doqrusu dersaneden arkadaşlardan ve merak edip araştırdım.güzel bir üniversite sosyal aqı olduquna kanaat getirdikten sonra üye oldum fakat Hocam'a üye olmak Kolay da kendinizi kabul ettirmek yani onaylatmak çok zor ve sancılı bir süreç.ama onay bekleyen kuyruqun önüne geçmek içinde seçenekler mevcut tabi Bu 4 seçenek ise şunlar:)
1.Hocam'a neden üye olmak istediğinizi blogunuzda veya sitenizde paylaşın.
2.Hocam ürün maqazasından ürün alın.(45 TL ücrete tabi t-shirt)
3.İçerde tanıdıklarım var...( Peki sizin için 150000 HP'sine (Hocam Puan) kıyabilecek bir tanıdığınız var mı? Eğer öyleyse aşağıdaki butona tıklayarak Hocam üyesi arkadaşlarınızdan yardım alabilirsiniz.)
4. ise şöyle Dışarda daha çok tanıdığım var... (Öyleyse aşağıda size bir baqlantı verdik arkadaşlarlarınızla paylaşabilir ve bu bağlantıya tıklayarak üyelik başvurusu yapan her arkadaşınız için sıralamada 5.000 kişi öne geçebilirsiniz.diyor Hocam :)
Ben Buraya üye olmak ve onaylanmak istiyorum çünkü:
*Üniversite okuyan her genç Fake(sahte)profil içermeyen bi topluluqa katılmak ister.
* Kendi Statüsündeki insanlarla bir araya gelerek konuşabilir.
*Üniversite Derslerine Dair Herşeyi konu açıp tartışabilir.Görüş Bildirebilir.
*etkinlik düzenleyip bir araya gelebilir.
*daha sayamayacaqım ve sizinde aklınıza gelen her türlü bilgiyi paylaşabilir yardımcı ve destek olabilir.
Hocam.com editörleri de inşallah yazımı samimi bulur ve üyeliqimi onaylarlar diyerek yazımı müsadenizle bitirmek istiyorum :) esen kalın.bir sonraki yazımla sizlerle olmak ümidiyle :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder