comScore adlı araştırma merkezinin yaptığı açıklamaya göre, internetin en çok kullanılan ikinci video izleme sitesi Facebook oldu. Listenin başında ise tahmin ettiğiniz isim yer alıyor.
Facebook artık Yahoo'dan daha çok video izlenen bir platform olmayı başardı. Zira comScore adlı firmanın yaptığı araştırmaya göre, Amerikalı internet kullanıcıları video izlemek için YouTube'un ardından Facebook'utercih ediyor.
Yahoo ise üçüncü sıraya gerilese de, Facebook'un günlük 300.000'e ulaşan video gösterimini ikiye katlamış durumda. YouTube'a baktığımızda günlük 157.000'i aşan ziyaretçi sayısı ve 20.000.000'lukvideo gösterimiyle zirvedeki yerini koruduğunu görebiliyoruz.
Bu araştırmanın reklam videolarını içermediğini ve 'content videos ' yani içerik videoları olarak adlandırılan videoları kapsadığını da belirtelim veFacebook'un önlenemez yükselişinin bir nevi devam ettiğini söyleyelim.
Bakalım yakın zamanda dünya çapında video izleme rakamlarında da Facebook'u Yahoo'nun önünde görebilecek miyiz? Bunu ancak zaman gösterecek.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder